A simulación, unha estratexia neobarroca para unha sátira documental

Dentro dos Cruceiros Paraíso 2023, o artista Borja Fernández viaxará até Madrid para imaxinar como podería levar a escena a súa tese co acompañamento da fiscal Pilar Fernández. Ademais, aproveitará esta oportunidade para acudir á formación de Lucas Condró e Poliana Lima en Espacio Tiempo.

“Convidado polo colectivo RPM e o seu programa Cruceiros Paraíso, manterei unha serie de conversas coa fiscal e practicante de danza Pilar Fernández sobre a liberdade de expresión nas artes vivas. Os encontros con Pilar, residente en Madrid, terán lugar en diferentes localizacións: o salón da súa casa, no seu lugar de traballo, nos traslados pola cidade durante o seu período laboral e no centro de danza Espacio-tiempo, onde asistirei con ela ás súas clases regulares con Lucas Condro e Poliana Lima. O obxectivo xeral deste acompañamento no seu día a día é o de atopar ferramentas teórico-prácticas para unha futura conferencia performática. Para iso, partiremos da aplicación das leis do actual Código Penal español (referentes á liberdade de expresión nas artes) á defensa pública da miña tese en dramaturxia, que tivo lugar o pasado 17 de outubro de 2023 na sede French da Universidade Nacional das Artes de Bós Aires, titulada: A simulación, unha estratexia neobarroca para unha sátira documental. “

Este Cruceiro Paraíso é posible grazas ao apoio da Deputación da Coruña.

Borja Fernández

Licenciado en Historia da arte pola USC (Universidade de Santiago de Compostela. Galicia, España), ven de presentar a súa tese en dramaturxia na UNA (Universidade Nacional das Artes, Buenos Aires).
Colabora desde o 2003 co Grupo Chévere (premio nacional de teatro 2014 -España-).
O seu proxecto SALVADOR foi seleccionado por Iberescena 2017 para as súas bolsas de creación dramatúrgica no estranxeiro (Brasil).